Opis zadania
Zadanie polega na przygotowaniu i przeprowadzeniu pikniku edukacyjno - rekreacyjnego tematycznie związanego z dwudziestopięcioleciem działalności Fundacji ,,Dziecięcy Uśmiech". Fundacja działa na rzecz na rzecz dzieci z niepełnosprawościami i ich rodzin oraz dzieci szczególnie uzdo1nionych. Podczas pikniku odbędzie się ogólnodostępna konferencja tematyczne o tematyce niepełnosprawności w społeczeństwie Miasta Skierniewice, roli w działaniach na rzecz niepełnosprawnych Fundacji ,,Dziecięcy Uśmiech", innych organizacji pozarządowych oraz Miasta Skierniewice i instytucji samorządowych. Zostaną przedstawione prelekcje i odbędzie się dyskusja tematyczna. przedstawiony zostanie ogółowi społeczności dorobek 25 lat działalności Fundacji ,,Dziecięcy Uśmiech" W części rekreacyjnej podczas pikniku odbędą się gry i zabawy dla dzieci prowadzone przez np. Stowarzyszenie,, Twoja szansa" działające przy Specja1nym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Skierniewicach, koncert muzyczny np. Samorządowej Szkoły Muzycznej w Skierniewicach, pokazy umiejętności dzieci z Akademii piłkarskiej UNIA SKIERNIEWICE NON- PROFIT SP.
Z O.O. Wskazane powyżej organizacji i instytucje są od wielu lat wspierane przez Fundację ,,Dziecięcy Uśmiech". Powstaną stoiska informacyjno - promocyjne promujące wśród społeczności lokalnej Skierniewic ideę pomagania innym. Na wydarzeniu umożliwione zostanie wystawienie dla zainteresowanych własnych stoisk promocyjnych organizacji pozarządowych ,instytucji samorządowych i Miasta Skierniewice.
Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcęLp. | Część składowa | Łączny koszt |
---|
1 | Część edukacyjna (wynagrodzenie prowadzącego i panelistów, catering dla uczestników, upominki i gażety reklamowe) | 4 000 zł |
2 | Występ muzyczny | 2 000 zł |
3 | Gry i zabawy plenerowe (prowadzenie imprezy, zakup materiałów) | 5 000 zł |
4 | promocja wydarzenia (gadżety promocyjne itp.,plakaty, ogłoszenia prasowe) | 1 000 zł |
5 | koszty organizacyjne (przygotowanie terenu, nagłośnienie, wywóz nieczystości itp.) | |
Łącznie: 12 000 zł |